نشست خبر ی مترو

در بازدید اعضای شورای شهر از مترو عنوان شد که پیشرفت این پروژه حاصل تلاش مدیریت شهری برای بهره‌مندی کرج از مترو است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین مهاجری، سید مرتضی اعتصامی، عمار ایزدیار، علی قاسمپور، مسعود محمدی و مریم قهرمانی صارم، اعضای شورای شهر کرج از مترو (خط دو) و ایستگاه‌های چهارراه طالقانی، میدان شهید آجرلو،  سه‌راه گوهردشت و پست برق مترو بازدید کردند.

گفتنی است؛ اصغر صلواتی؛ رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج در این بازدید گزارش کاملی از روند اجر، پیشرفت و خرید تجهیزات و نصب آن‌ها در پروژه و همچنین چگونگی زمان راه‌اندازی بخشی از خط دو ارائه کرد.

در جلسه یادشده اعضای شورای شهر با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر تلاش خوبی برای پیشرفت این پروژه انجام‌شده، بیان کردند که این مهم نشان از تلاش مدیران شهری برای بهره‌مند ساختن کرج به سیستم نوین مترو بوده است.

اعضای شورای شهر اضافه کردند که شورای ششم در تلاش است با رفع موانع، هماهنگی و تلاش بیشتر برگ تازه‌ای از خدمت‌رسانی را برای مردم شریف کلان‌شهر کرج رقم بزنیم.

همچنین در این جلسه عنوان شد؛ راه‌اندازی بخشی از پروژه در آینده نزدیک و زمان‌بندی مناسب برای رسیدن به میدان شهید سلطانی نیازمند برنامه‌ریزی و جلسات کارشناسی ویژه است که با تعامل و همفکری کارشناسان خبره و مدیران شهری و همراهی شورای ششم روزهای خوبی برای مگا پروژه خط دو در پیش خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =