بازدید منطقه ۱۰

سرپرست شهرداری کرج، به منظور بررسی و ارزیابی فعالیت های منطقه ۱۰ و پیگیری مطالبات مردمی بازدید سرزده را از این منطقه انجام داد.

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، صبح امروز پنجشنبه سرپرست شهرداری کرج با حضور در منطقه ۱۰ به بررسی برنامه ها و پروژه ها و وضعیت فعالیت در حوزه های خدمات رسان پرداخت.

وی در این بازدید بر اولویت بندی در برنامه ریزی ها با رویکرد خدمات رسانی به مردم به ویژه در محله های محروم که در گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته بودند، تأکید کرد.

سعیدی استفاده بهینه از ظرفیت های باالقوه منطقه ۱۰ در بافت های موجود و اجرای ضوابط شهرسازی برای رشد و توانمند سازی منطقه را بسیار مهم عنوان کرد که با اجرای آنها زیر ساخت های منطقه ارتقاء یافته و موجب تثبیت در آمد های پایدار برای شهرداری می شود.

وی در خصوص اجرای پروژه های عمرانی در مناطق محروم پیشنهاد همکاری باگروه های جهادی در فاز اجرایی پروژه ها را ارائه و خواستار پیگیری این موضوع تا حصول نتیجه شد.

سعیدی اظهار داشت: با توجه به مسائلی که بیشتر مردم با آن مواجه هستند به خصوص مشکلات معیشتی، نگاه شان به مسئولین دچار خدشه شده که با انجام خدمات مطلوب و در شأن شهروندان، علاوه بر فراهم کردن بستر های رفاه و آسایش، روحیه توأم با اعتماد ونشاط به مردم باز می گردد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود تأکید کرد: حقوق کارگران خدمات شهری و فضای سبز  باید در آخرین روز همان ماه توسط پیمانکار مربوطه واریز شود و در صورت تأخیر در این موضوع از طریق قانونی برابر مفاد دفترچه پیمان، با آنها برخود خواهد شد.

سرپرست شهرداری کرج نحوه ارائه خدمات به شهروندان در میز خدمت منطقه ۱۰ را مورد ارزیابی قرار داد و تأکید کرد: مهمترین واحد برای خدمت به ارباب رجوع، میز خدمت است که باید در آن از کارشناسان خبره و پاسخگو برای تسریع در انجام مراحل اداری و رفع دغدغه های مراجعین استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =