سرهنگ قربانی

سرهنگ پاسدار غلام قربانی مشاور شهردار و فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج طی پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

اقتدار یک ملت، همواره در گرو شناخت، معرفت و توجه نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های خویش است و کوشش و تلاش جدی در حفظ پیشینه‌ها و دستاوردهای ارزشمند و گرانقدر آرمانی و ملی هر قوم و امتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری ملت بزرگ ایران به ویژه فرزندان غیور این سرزمین است که با از خود گذشتگی بزرگترین حماسه تاریخ ایران را رقم زدند.

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی کردند و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

دوران هشت سال دفاع مقدس به مثابه یکی از حساس ترین و بارزترین برهه‌ای از حیات راستین این ملت همچون نگینی بر تارک تاریخ حماسه، ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

حماسه دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی بی سابقه بود و برکات و دستاوردهای بی نهایتی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و جهاد و شهادت مردمان با ایمان و مخلص این سرزمین، ستون‌های نظام اسلامی را مستحکم نموده است.

با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران، مراتب تبریک و تهنیت خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین اعلام نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون پرسنل شریف شهرداری کرج به ویژه ایثارگران، جانبازان و نیروهای مسلح قهرمان را در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عجل ا... تعالی فرجه الشریف) و در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مسالت می‌نمایم.

غلام قربانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =