حسین کمالی دهقان بسیج - کراپ‌شده

فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج گفت: دفاع مقدس با آثار و برکات بی‌شمار خود به‌منزله گنجینه‌ای ارزشمندی است که باید برای همیشه زنده بماند.

حسین کمالی دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است برای یادآوری و بازشناسی حماسه عظیمی که فرزندان برومند این مرزوبوم خلق کرده و قدرت پوشالی سلطه‌گران را با اراده‌ای مستحکم و ایمانی راسخ به شکست کشانده و یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر را ثبت کردند.

وی اضافه کرد: این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به‌منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، باید برای همیشه زنده بماند و هدایت‌بخش نسل‌های بعدی این سرزمین و حتی ملت‌های آزاده منطقه و جهان قرار گیرد، چه اینکه امروزه بسیاری از آزادگان منطقه با الگوگیری از رشادت‌هایی که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشتند، در مقابل آمریکای جنایتکار و ایستاده و مشق مقاومت می‌نمایند.

فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج به برگزاری اقدامات و مسابقات ویژه دفاع مقدس و اربعین حسینی اشاره کرد و افزود : برگزاری مسابقه «به تو از دور سلام» با موضوع عکاسی از مراسم ویژه اربعین در شهر کرج، مسابقه «رفیق شهیدم» دل نوشته برای شهیدی که بیشترین تأثیر را بر شما داشته است عنوان دیگری از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

کمالی دهقان بیان کرد: مسابقه «شور شیرین»، «بوم مقدس»، «راویان کوچک»، «نگاه مقدس» از مسابقات ویژه دیگری از دفاع مقدس است که توسط پایگاه بسیج در ایام هفته دفاع مقدس و اربعین برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =