آتش‌نشانان کرجی

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از صعود تیم کوهنوردی آتش‌نشانان کرجی به قله عظیمیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، آتش نشانان فداکار و قهرمان کرج بارها و بارها قله های ایثار، جانفشانی و افتخار را فتح کرده اند و امروز  طی همایش کوه پیمایی که با حضور سرپرست و جمعی از مسئولین، رؤسا و پرسنل ایستگاه های عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، برگزار شد، با صعود به بام عظیمیه کرج یاد و خاطره شهدای عرصه خدمت رسانی و آتش نشان را در هفته دفاع مقدس گرامی داشتند.

محمد جمشیدی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ضمن تبریک به مناسبت تقارن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هفته آتش نشانی و ایمنی اظهار کرد: این امر به منظور تجدید میثاق با شهدای عرصه خدمت‌رسانی و آتش نشانانی است که برای نجات جان همنوعان خود از بهترین سرمایه خود گذشتند و برای همیشه در تاریخ جاودانه شدند.  

وی خاطرنشان کرد: این امر به همت اداره آموزش و تربیت بدنی، بسیج و امور ارتباطات و بین الملل این سازمان، صبح روز پنجشنبه، یکم مهرماه، برنامه یک روزه صعود جمعی از آتش نشانان عرصه خدمترسان کرج به قله عظیمیه اجرا شد.

این مسئول تصریح کرد: این صعود شکوهمندانه را به تمامی همکاران خودم در مجموعه مدیریت شهری کرج بالاخص آتش نشانان قهرمان میهنم که در رویارویی با حوادث و اتفاقات، جانانه و عاشقانه در راه خدمت به همنوعان خود تلاش می کنند تبریک عرض می کنم.

وی این صعود قهرمانانه به قله عظیمیه را به روح شهدای آتش نشان در سراسر میهن اسلامی مان تقدیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =