اتاف

سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در نظر دارد نسبت به انجام ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی (اتاف) دو پروژه پیاده راه سازی خیابان دانشکده و طراحی شهری میادین ( مدنی، مهران و استقلال) اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سازمان فرهنگی شهرداری کرج از پژوهشگران دارای گواهی مجری اتاف از شهرداری تهران که در لیست پژوهشگران منتخب هستند دعوت به‌عمل می‌­آورد تا در صورت تمایل به انجام مطالعات فوق­‌الذکر، پروپوزال خود را حدکثر تا مورخ ۱۷/۰۷/۱۴۰۰ به آدرس الکترونیکی msc@karaj.ir ارسال کنند.

طبق قوانین این فراخوان مجریان اتاف باید دارای مدرک دکتری باشند و اولویت با پژوهشگرانی است که در یکسال گذشته مجری پروژه اتاف در شهرداری کرج نبوده اند.

پژوهشگران می توانند در هر دو پروژه پروپوزال خود را ارسال کنند و هر پژوهشگر فقط می تواند مجری یک پروژه باشد. در صورتی که بیشتر از یک طرح نامه از یک پژوهشگر دارای امتیاز برتر شود پژوهشگر پروپوزال با رتبه دوم به عنوان مجری انتخاب خواهد شد.

لازم به توضیح است، در شرایط ارزیابی فراخوان، پروپوزال‌های دریافتی بر اساس شاخص های وزن دهی شده طرح نامه ارزیابی و رتبه بندی می شوند.

نحوه ارسال پیشنهادها نیز به این صورت است که پیشنهاد دهندگان باید طرحنامه تکمیل شده و رزومه تخصصی خود  را در قالب WORD، و PDF و همچنین مدارک (تصویر گواهی دوره پیشرفته اتاف، تصویر مدرک دکتری) را به آدرس الکترونیکی  msc@karaj.ir  با رعایت زما­بندی اعلام شده حداکثر تا تاریخ ۱۷/۰۷/۱۴۰۰  ارسال کنند.

گفتنی است، طرحنامه و مدارک ارسالی می بایست به صورت امضا شده ارسال شود و شرکت کنندگان می توانند در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۷۳۰۲۷۸ – اداره مطالعات اجتماعی تماس حاصل کنند.

شایان ذکر است، فرم طرح نامه، خلاصه مشخصات پروژه و شرح خدمات اتاف به پیوست است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =