همتی

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: مشکلی برای تامین سیمان مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر نداریم.

علی‌اصغر همتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه کنارگذر مهرشهر اظهار کرد: در ضلع شرقی مهرشهر تقاطعی غیرهمسطح ایجادشده که برای انجام عملیات تکمیلی آن مسیر جنوب به شمال مسیر فعلی مسدود شده است.

وی ادامه داد: قرار بود این مسیر ظرف مدت یک ماه بازگشایی شود وی به دلیل برخی مسائل مالی و فنی به تعویق افتاد و از این بابت از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج توضیح داد: عملیات عمرانی این پروژه به پایان رسیده و در مرحله نصب تابلوهای هدایت مسیر تأمین روشنایی و نصب گاردریل‌های لوله‌ای پروژه قرار داریم.

همتی اضافه کرد: با این اوصاف پیش‌بینی می‌شود این پروژه از اوایل هفته آینده به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک برود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به اینکه آیا مشکل تأمین سیمان برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهر حل‌شده است؟ گفت: با پایداری وضعیت تأمین برق در کشور و فعالیت کارخانه‌های سیمان نوسان ایجادشده در بازار سیمان مرتفع و قیمت متعادل‌تر شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: هرچند باعرضه سیمان در بورس تأمین آن برای پیمانکاران تا حدودی سخت شده ولی دیگر از قیمت‌های نجومی خبری نیست و خوشبختانه در حال حاضر برای تأمین سیمان موردنیاز پروژه‌ها مشکلی نداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =