کنارگذر مهرشهر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: عملیات کاشت ۴۸۰ اصله درخت از گونه زیتون تلخ در حاشیه کنارگذر مهرشهر به پایان رسید.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز از اتمام عملیات کاشت درخت در پروژه حاشیه کنارگذر مهرشهر خبر داد و گفت: با تلاش بی وقفه سبز بانان این سازمان عملیات کاشت ۴۸۰ اصله درخت از گونه زیتون تلخ در این پروژه به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه توسعه سرانه فضای سبز یکی از مهمترین برنامه ها و اهداف کلان مدیریت شهری کرج در نیمه دوم سال به شمار می رود، اظهار داشت: عملیات کاشت درخت در پروژه کنارگذر مهرشهر به صورت جهادی و در دو شیفت کاری با استقرار نیرو و ماشین آلات در مدت زمان کوتاه یک هفته به سرانجام رسید.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج توضیح داد: در راستای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی ادامه عملیات کاشت درخت در مرکز دفن حلقه دره و ایجاد باند سبز در اراضی لشکر ۱۰ سیدالشهدا در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول همچنین به اجرای عملیات به زراعی در عرصه های فضاهای سبزمناطق دهگانه کرج اشاره کرد و افزود: در عملیات به زراعی، فعالیت هایی از قبیل کندو کوب، زیر و رو کردن خاک بستر باغچه های معابر و بوستان ها و کوددهی با هدف تنظیم بافت خاک انجام می شود.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج تصریح کرد: ایجاد فضای مطلوب شهری موجب افزایش روحیه شهروندان شده و به ارتقای سیمای بصری شهر کمک می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =