آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: با اجرای طرح چندمرحله‌ای، تابلوهای غیرمجاز از سطح این منطقه جمع‌آوری شد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: عملیات جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح معابر و پیاده‌روهای منطقه در اقدامی ضربتی و با اخطار و هشدارهای قبلی به‌منظور بهبود وضیعت سیما و منظر شهری انجام و همچنان در حال اجرا است.

وی گفت: طرح مذکور به دنبال اجرای تبصره یک‌بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در حال اجرا است که شهرداری مکلف است از سد معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها، رفع موانع موجود و آزادسازی معابر عمومی جلوگیری نماید.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: در این زمینه سعی شده با توجه به اینکه یکی از اهداف عمده حوزه زیباسازی شهری ایجاد بهداشت روانی و تلطیف بصری برای شهروندان است، ارتقاء سطح سیمای شهری محقق شود.

یگانی افزود: این طرح از ابتدای سال جاری به‌صورت ضربتی در تمامی محلات و نواحی پرتردد آغازشده تا با اجرای بهینه این امر بتوانیم ازلحاظ بصری، آرامش روانی و سیمای مطلوبی در جهت رفاه حال شهروندان ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: در این راستا با اجرای این طرح انواع تابلوهای ال ای دی عمود بر نما، ال ای دی حاشیه معابر و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز از حاشیه معابر پاک‌سازی‌شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج با تأکید بر ضرورت جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح منطقه، گفت: پاک‌سازی معابر از تابلوها و بنرهای غیرمجاز با توجه به اهمیت سیمای شهری در ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه و ضرورت پیشگیری از اختلال در سیمای شهری صورت می‌گیرد.

یگانی همچنین افزود: این اقدام در جهت جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار می‌رود، شهروندان ضمن عدم نصب تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در اجرای این طرح همکاری لازم را با شهرداری منطقه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =