نقاشی

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از افتتاح نمایشگاه نقاشی کودکان به مناسبت روز جهانی کودک خبر داد.

محمد جواد کاظمینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به افتتاح نمایشگاه نقاشی کودکان، برگرفته از داستان‌های اصیل شاهنامه فردوسی به مناسبت روز جهانی کودک اظهار کرد: در این نمایشگاه کودکان هنرمند کرجی در فضایی شاد و صمیمانه و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، داستان‌هایی از شاهنامه را نقاشی کرده و با خلق آثار هنری زیبا و کودکانه، روز جهانی و هفته ملی کودک را در ذهن‌ها ماندگار کردند.

وی ادامه داد: از نکات قابل ذکر این نمایشگاه می‌توان به ارزیابی و تحلیل نقاشی‌ها توسط مشاوران و مربیان اشاره کرد که گام مهمی در بررسی شیوه فکری کودکان و برداشت آنها از داستان‌های اساطیری کشور به شمار می‌آید.

این مسئول توضیح داد: در این رویداد فرهنگی که به همت اداره جوانان و بانوان سازمان فرهنگی شهرداری کرج و مشارکت فرهنگسرای شاهد برپا شد، عمار ایزدیار عضو شورای اسلامی شهر و مصطفی سعیدی سیرایی شهردار کلانشهر کرج نیز از نمایشگاه نقاشی کودکان بازدید و با هنرمندان کوچک کرجی دیدار و گفت‌وگو کردند.

لازم بذکر است در حاشیه این نمایشگاه، میز خدمت سلامت شامل مشاوره‌های پزشکی، تست قندخون و... نیز به همت اداره ترویج سلامت و خانه سلامت سازمان برپا و به حاضرین در نمایشگاه خدمات لازم ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =