چپردار

رئیس شورای شهر کرج گفت: عملکردمان مغایر با ارزش ها گردد، از صحنه خواهیم رفت و لیکن ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره ماندگار خواهند ماند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار رئیس شورای شهر کرج پس از ابلاغ حکم شهردار کرج از سوی وزیر کشور، خطاب به مصطفی سعیدی سیرائی نوشت؛

«وَتُعِزُّ مَن تَشَآءُ وَتُذِلُّ مَن تَشَآءُ»

عملکردمان مغایر با ارزش ها گردد، از صحنه خواهیم رفت ولیکن ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره ماندگار خواهند ماند."

شهردار محترم

اکنون که وزارت کشور ابلاغ شهردار منتخب شورای اسلامی شهر را صادر و شما برادر عزیزمان را به سمت شهردار کلان‌شهر کرج انتصاب نموده خداوند سبحان را شاکرم که در مسئولیت ریاست شورای اسلامی بدون هیچ وقفه، اثر و تردید صرفاً به پشتوانه آرای اکثریت و برابر مقررات، فرایند انتخاب شهردار را با سربلندی و موفقیت در معیت سایر اعضای محترم به سرانجام رسانیدیم.

ما به تکالیف خود با آن همه فراز و نشیب که طبیعت این امر مهم بوده بی هیچ منتی عمل نمودیم و اخذ تایید صلاحیت و احراز گزینه منتخب از سوی وزارت کشور برغم آن همه ناملایمات و بداخلاقی های جاری گواه این مسیر صواب، صحیح و روشن است که با همدلی و همگرایی، تلخی آن مرارت ها را به شیرینی خدمت در فرصت های پیش رو مبدل خواهیم کرد.

شهردار محترم

 نقطه پایان فرایند انتخاب در شورا، آغاز خدمت و مسئولیت شماست و ما در ادامه این مسیر به شرط استمرار پاکدستی، مدیریت جهادی و شایسته سالاری با تمام پتانسیل در کنارتان ایستاده ایم و در انجام وظایف نظارتی خوددر معیت‌تان خواهیم بود و حالا دیگر شورای شهر را واجد ۱۴ عضو (۱+۱۳) می دانیم و حضور مدیر جوان، کارآزموده و فرزند برومند شهید را در معیت خود موهبت ارزشمندی می دانیم که باید جنابعالی قدر این موهبت را به شایستگی بدانید و در استمرار یا صیانت از آن اهتمام، دقت و تعقل فوق العاده ای صرف نمایید.

این ایام مسئولیت ها به سرعت می گذرد و عاقبت به خیری در مداومت سلامت و میزان صیانت از آن است که جنابعالی پتانسیل و توفیق آن را به شایستگی دارید ولیکن ملاک آن همه ارزش ها که به داشتن آن مفتخریم، منوط به عملکردمان است که اگر عملکردمان مغایر با ارزش ها گردد، به یکباره از صحنه خواهیم رفت و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که همواره ماندگار خواهند ماند.

شهردار محترم

ما برای معرفی شما به عنوان شهردار در پیشگاه الهی و اعتماد مردم فهیم شهرمان آبرو سپرده ایم و مسئولیت پذیرفته ایم، موفقیت شما را سربلندی شورا و تحقق اعتماد و کسب رضایت مردم میدانیم.

و در آخر

پاکدستی، اهتمام انقلابی، مدیریت جهادی، شایسته سالاری، جوانگرایی، نخبه گزینی، تعامل انقلابی، اصلاح مدیریت ها، برچیدن رویه های غلط، حذف مطالبات رانتی، پشت پا به منفعت طلبی، برنامه ریزی آکادمیک، الویت بندی ضرورت های مدیریت شهری، بازنگری و تکمیل پروژه های در دست اجرا، مشاوره با متخصصین امور، تعقل در تصمیم،همگرایی با مدیران استانی، ارتباط موثر  با مجلس انقلابی و دولت مردمی، بصیرت ولایی، تمرکز بر متن، دوری از حواشی، لحاظ شرایط اقتصادی کشور در تحقق بودجه های شهرداری، حقوق پرسنل، تعهدات و پیمان های جاری را برای شما برادر عزیزم در مدیریت، خودم و همکاران محترم شورا در نظارت، امری واجب در اولویت و لازم می دانم.

و از همه نهادها، مسئولین، مدیران استانی، مجموعه بزرگ شهرداری، اصحاب رسانه و خبر همراهی، همگرایی و مساعدت را که طریق اولی، تکلیف مقرر و گزینه معقل است، طلب می نماییم که البته این تکلیف بی تردید دوسویه بوده و تعاملات بر مبنای احترام، مقررات، ارزش های انقلاب اسلامی و  اخلاق شایسته ممکن و میسر خواهد شد.  

ان شاالله به فضل الهی و دعای خیر شهدا، توفیق عاقبت به خیری و حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی در عملکردمان برایمان مقدور و محقق شود تا در ادامه این مسئولیت هایی که به پشتوانه اعتماد مردم فهیم اخذ نموده ایم شرمنده ایشان و روح بلند و ملکوتی شهدا نشویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =