بن بست محبت

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از احیاء بصری کالبدی «بن بست محبت » با مشارکت اهالی محله حسین آباد خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اینکه شهروندان با حضور در محله و مشاهده مناظر زیبا با روحیه‌ای کاملا متفاوت روز خود را آغاز می‌کنند، هدف از انجام این طرح را ایجاد چشم اندازی زیبا و فراهم کردن نشاط و شادابی در بین شهروندان و بالاخص کودکان و بانوان که زمان بسیاری را در محله سپری می‌کنند، عنوان کرد.


وی ادامه داد: این پروژه توسط دفتر خدمات توسعه و بهسازی محله حسین آباد که زیر نظر سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج فعالیت دارد و با مشارکت شهروندان و کودکان خوش ذوق محله و همچنین با همکاری شرکت رنگ سازی نیپون و ایرانیان اجرا شده است.


رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج افزود: براساس گزارشات دفتر خدمات توسعه و بهسازی محله حسین آباد، در واقع یکی از مطالبات مردمی برای بهسازی محیطی محله حسین آباد، کوچه (بن بست) محبت بوده است که از ابتدای سال ۹۹  با راه اندازی دفتر خدمات توسعه و بهسازی محله ی حسین آباد مورد پیگیری واقع شد و با تمایل و اشتیاق ساکنین کوچه به امر مذکور، پروژه به سرانجام رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =