قاسمپور

سخنگوی شورای شهر کرج از همه شهروندان ارجمند به دلیل حواشی رخ‌داده درباره استفاده شخصی رئیس شورا از خودروی لوکس متعلق به شهرداری، عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از شورای شهر کرج، علی قاسمپور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که بعد از نوزدهمین جلسه رسمی شورا برگزار شد، گفت: خطایی انجام‌شده و رئیس شورا نیز عذرخواهی رسمی خود را بابت این اشتباه، اعلام کرده است.

وی از برپایی جلسات مشورتی مستمر طی روزهای آتی با حضور اعضای شورای شهر خبر داد و افزود: با توجه به عذرخواهی رئیس و واگذاری تصمیم‌گیری به اعضای شورا در خصوص جایگاه ریاست این پارلمان محلی، تصمیم قطعی در این خصوص به‌زودی اعلام خواهد شد.

عضو شورای شهر کرج بابیان اینکه رسانه‌ها باید ما را برای فاصله گرفتن از حاشیه و پیوستن هر چه سریع‌تر به متن یاری دهند، اضافه کرد: هرچقدر شورا و شهرداری درگیر حاشیه شوند، آسیب‌های آن به شهر و مردم می‌رسد.

عدم بازگشت برخی امکانات پیمانکاران به شهرداری یا پیمانکار

قاسمپور در پاسخ به پرسش اصحاب رسانه مبنی بر ارائه طرح دوفوریتی بازپس‌گیری امکانات از مسئولان سابق شهری، اظهار کرد: طبق بند ۸۰ قانون تشکیلات، شورای اسلامی شهر متولی نظارت بر دارایی و اموال شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه در برخی از قراردادها برای پیمانکاران وظایفی دیده‌شده که بر اساس آن امکاناتی را در اختیار ناظران قرار می‌دهند، افزود: در مواردی این امکانات به پیمانکار بازنگشته و همچنین در لیست اموال شهرداری قرار نگرفته است.

به گفته سخنگوی شورای شهر کرج، هدف طرح مذکور تهیه این امکانات از سوی شهرداری است تا به این وسیله امکان نظارت بهتر بر پیمانکاران فراهم‌شده و ازاین‌گونه سوءاستفاده‌ها جلوگیری شود.

قاسمپور همچنین پاسخگویی به همه تذکرات اعضای شورای شهر را جزو وظایف شهردار دانست و اضافه کرد: شهرداری باید در چارچوب قانون پاسخگوی همه تذکرات اعضای شورا باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =