منعمی

رئیس کمیته بانوان شورای شهر کرج بر ضرورت بهره‌گیری از توانمندی زنان توسط همه دستگاه‌های استان البرز تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، فاطمه منعمی در نشست هم‌اندیشی بانوان عضو شوراهای شهر استان البرز، اظهار کرد: برای رسیدن به سقف به‌کارگیری بانوان در پست‌های مدیریتی ضرورت دارد نشست‌های تخصصی در این استان برگزار شود که  این نشست‌ها در انتقال تجربیات موفق و نوآورانه بانوان در عرصه‌های مختلف مؤثر است و زمینه را برای ثبت و انتقال آن‌ها  به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به وجود می‌آورد.

وی اضافه کرد: در قانون اساسی هیچ تفاوتی بین زن و مرد در احراز پست‌های مدیریتی نیست و درصورتی‌که زنان توانمندی‌ها و تجربه لازم را داشته باشند انتخاب آنان در پست‌های عالی مدیریتی عمل به قانون است.

رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای شهر کرج بهره‌گیری از توانمندی زنان توسط همه دستگاه‌ها را خواستار شد و گفت: نقش و حضور زنان در بسیاری از حوزه‌های مختلف همپای مردان است و ازآنجایی‌که قوانین انتصابات هیچ سازمانی، چه دولتی و چه غیردولتی وابسته به جنسیت نیست، این اصل در رده‌های مدیریتی هم باید به‌وضوح دیده‌شده و اثرگذار باشد.

منعمی از راه‌اندازی اداره بانوان مدیریت شهری کرج خبر داد و یادآور شد: با توجه به تعداد بالای بانوان کارمند در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری ضرورت راه‌اندازی اداره بانوان احساس می‌شود.

وی به استمرار نشست‌های تخصصی بانوان خواستار شد و افزود: ان شالله شاهد اشتغال و استفاده از توانمندی بانوان در پست‌های مدیریتی بسیار بیشتر از گذشته باشیم که در این راستا  زیرساخت‌های امور بانوان  در حال بررسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =