اسدیان

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج خواستار تأسیس شرکت سلامت شهر به‌منظور ارائه خدمات درمانی به کارکنان شهرداری شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، محمد اسدیان در جلسه کمیسیون سلامت، درمان و خدمات شهری شورای شهر از اجرای طرح الزام شهرداری به تأسیس شرکت سلامت شهر به‌شدت حمایت کرد و خواهان احداث کلینیکی درمانی برای کارکنان شد.

وی از طرح الزام شهرداری به تأسیس شرکت سلامت شهر خبر داد و گفت: کارکنان مجموعه شهرداری جزء قابل‌توجهی از شهروندان کرج به شمار می‌آیند که رسیدگی به بحث درمان آن‌ها علاوه بر آثار مثبت سلامت جسم و روان، یکی از وظایف کارفرما محسوب می‌شود.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه تاکنون طی دوره‌های گذشته میلیاردها تومان از اعتبارات شهرداری به مراکز درمانی پرداخت‌شده است، اضافه کرد: با جمع این مبالغ می‌توانستیم کلینیکی بسیار مجهز برای کارکنان شهرداری با جمعیت بیش از ۱۳ هزار نفر احداث کنیم.

اسدیان راه‌اندازی نشدن کلینیک برای نیروهای شهرداری کرج در سال‌های گذشته را به‌عنوان یک اشتباه فاحش در تفکر و عملکرد مسئولان سابق این مجموعه ارزیابی کرد و گفت: در بحث اقتصاد سلامت، رسیدگی به‌سلامت و درمان نیروهای هر ارگان، نه‌تنها هزینه نیست بلکه ۵۰ درصد نیز سود به همراه دارد.

وی نمونه دستگاه‌هایی که برای کارکنان خود اقدام به ایجاد کلینیک کرده‌اند را شهرداری تهران ذکر کرد که تاکنون با به‌کارگیری یک شرکت سلامت‌محور، تعداد ۱۰ کلینیک احداث کرده و از محل این کلینیک‌ها درآمدزایی هم داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =