قهرمانی

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: ظرفیت‌های اماکن ورزشی شهرداری و سازمان فضای سبز در توسعه ورزش شهروندی بخصوص ورزش‌های همگانی به کار گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج،مریم قهرمانی صارم ضمن گرامیداشت هفته سلامت بانوان که با شعار «زنان، مدیریت سلامت، مهار کرونا» نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: اماکن ورزشی در سطح شهر جزو اموال شهرداری به‌حساب می‌آید و شهرداری دارای فضاهای ورزشی است که در ابتدا به‌صورت مطلوب تجهیز و پس‌ازآن در هفته دو بار در اختیار کارکنان شهرداری بخصوص بانوان کارکنان قرار داده شود.

وی بابیان اینکه امروزه مردم استقبال خوبی از ورزش‌های همگانی می‌کنند، افزود: اگر برای سلامت ابعاد مختلفی را قائل هستیم که به شکل به‌هم‌پیوسته بر یکدیگر تأثیر می‌گذارند باید بدانیم که ورزش همگانی بر سلامت بدنی، جسمی و روحی و روانی تأثیرگذار است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت همکاری‌های مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز در توسعه ورزش شهروندی تأکید کرد و گفت: ورزش همگانی موتور محرکه ورزش قهرمانی است و  باید برای تمامی  گروه‌های سنی در جامعه ترویج شود.

قهرمانی صارم به ایجاد فضاهای ورزشی در سطح بوستان‌های شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از یک سال است که همه‌گیری کرونا بر جنبه‌های مختلف سلامت سایه انداخته و علاوه بر سلامت جسمی، سلامت روانی و اجتماعی را تهدید می‌کند. زنان با افزایش آگاهی، ارتقا سواد سلامت، ایجاد سبک زندگی سالم، حمایت از همسر و سایر اعضا خانواده، مدیریت سلامت جسمی و روانی خود و خانواده را به عهده‌دارند.

وی یادآور شد: امیدوارم با تعامل نهادهای مختلف جمع بیشتری از مردم با تبلیغات، آگاه‌سازی، آموزش، بسیج امکانات و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، به ورزش سوق دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =