مجتبی عبدالهی

استاندار البرز با تاکید بر تشکیل کارگروه برای احصای مشکلات شهر، گفت: به‌عنوان عضو پانزدهم شورا در کنار شهردار و اعضا برای رشد و بالندگی کلان‌شهر کرج تلاش خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، مجتبی عبداللهی عصر یکشنبه با حضور در جلسه شورای شهر، اظهار کرد: جای خرسندی دارد که در ابتدای مسئولیتم به‌عنوان استاندار البرز با اعضای شورا و شهردار کرج دیدار کردم.

وی بابیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر مسئولیت خطیری را در جهت نمایندگی مردم بر عهده‌دارند، ادامه داد: امید که درراه کسب رضایتمندی مردم شریف و ولایت مدار کرج توفیق داشته و در پایان کارنامه درخشانی از خود بجای بگذارید.

استاندار البرز گفت: جای خوشحالی دارد که اکثر اعضای شورای شهر کرج جوان، دارای تحصیلات عالیه و انقلابی هستند و شش نفر از اعضا نیز فرزند شهدای والامقام هستند این ترکیب در کشور کم‌نظیر است.

عبدالهی بابیان اینکه شهردار کرج نیز فرزند شهید هستند، افزود: این بزرگواران همانند پدران خود حافظ آرمان‌های انقلاب هستند و برای آبادانی این مرزوبوم تلاش خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اطمینان دارم در پایان مسئولیت این شورا در سایه وحدت، انسجام، مودت، گذشت و تلاش جهادی عملکرد بسیار خوبی بجای می‌ماند و موجب خرسندی مردم می‌شود.

استاندار البرز گفت: بنده بنا به گفته رئیس شورای شهر پس از شهردار به‌عنوان عضو پانزدهم شورا در کنار سایر اعضا برای رشد و بالندگی کلان‌شهر کرج تلاش خواهم کرد.

عبداللهی گفت: طی جلسات و دیدارهای مستمر به موضوعات مختلف شهر می‌پردازیم و تدابیر لازم را با همفکری و انسجام می‌اندیشیم.

وی افزود: این دوره از شورا باید برای مردم بهترین خاطرات را بسازد و اعتماد آن‌ها را جلب کند.

استاندار البرز گفت: باید کارگروهی تخصصی برای احصا موانع و راهکارهای حل آن‌ها، بررسی اقدامات صورت گرفته و نقاط ضعف و قوت آن‌ها تشکیل شود.

عبدالهی افزود: مردم از اعضای شوراها انتظار دارند که اقدامات ملموسی را رقم بزنند و باید برنامه محور در این زمینه اقدام شود چراکه ضرورت دارد سطح رضایتمندی را ارتقا دهیم.

وی گفت: دولت سیزدهم دولت مردمی است و ما درراه خدمتگزاری به مردم نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

استاندار البرز افزود: شهرداری کرج باید به درآمدهای پایدار برسد و با درآمدزایی، زیرساخت‌های خود را ارتقا دهد.

عبداللهی گفت: روز جمعه گذشته از بسیاری پروژه‌های استان دیدن کردم که کمربند شمالی کرج یکی از آن‌ها بود، باید روند این پروژه تسریع شود.

وی افزود: قطار شهری کرج یکی از مطالبات اساسی مردم است که سال‌هاست در انتظار بهره برداری از این امکان هستند.

استاندار البرز گفت: ارتباطات خوبی در سطح ملی داریم که به‌طورقطع برای پیشبرد اهداف در استان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

عبدالهی افزود: ورودی‌های شهر کرج باید نماد و اِلمان مشخصی داشته باشد و به لحاظ بصری جذابیت ایجاد شود.

وی گفت: البرز مشاهیر و آثار تاریخی فراوانی دارد که باید در نقاط مختلف شهر یاد و نامی از آن‌ها باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =