مصطفی عابدی شهردار منطقه 3

سرپرست منطقه سه شهرداری کرج از آغاز پروژه پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری معبر شمالی خیابان چهارم شرقی آق تپه به‌منظور اجرای روکش آسفالت خبر داد.

مصطفی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: در راستای ساماندهی و اصلاح معابر املاک عقب‌نشینی شده و ایجاد بستری مناسب جهت تردد ایمن شهروندان، عملیات پیاده‌روسازی و بهسازی معابر خیابان چهارم شرقی آق تپه انجام‌شده است.

وی با شاره به اینکه کف سازی و جدول‌گذاری معابر و خیابان‌ها به لحاظ تأثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر حائز اهمیت است، افزود: باهدف توسعه خدمات شهری و جلب رضایت شهروندان آق تپه عملیات اجرایی پروژه بهسازی معابر این محدوده در حال اجرا است.

سرپرست منطقه سه شهرداری کرج بابیان اینکه اقدامات عمرانی با اولویت مناطق کم برخوردار موردتوجه و تأکید مجموعه شهرداری کرج است، افزود: این منطقه با توان و امکانات خود در جهت اجرا این مهم گام برمی‌دارد.

عابدی با تأکید بر اینکه اقدامات ساماندهی معابر سطح منطقه باهدف تسهیل دررفت و آمدی ایمن و ایجاد بستری مناسب جهت رضایتمندی ساکنان این منطقه انجام‌شده است، افزود: با اتمام زیرسازی و آماده‌سازی بستر این معبر، عملیات آسفالت‌ریزی و روکش آسفالت این خیابان انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =