به زراعی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از اجرای عملیات بِه زراعی بوستان‌ها و معابر مناطق دهگانه شهر کرج خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز از آغاز عملیات اجرایی کندوکوب، بِه زراعی و هرس درختان در سطوح فضای سبز شهری مناطق دهگانه کرج خبر داد و گفت: این عملیات باهدف ایجاد فضای مطلوب شهری، زیباسازی منظر شهری و افزایش رشد درختان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی و تجهیز اکیپ‌های اجرایی فضای سبز مناطق در نیمه دوم سال و کنترل عوامل خسارت زا فصل سرما گفت: با توجه به خزان درختان و گیاهان و وضعیت جوی، عملیات هرس درختچه‌ها با نظارت کارشناسی انجام و رو به پایان است و از نیمه دوم آذرماه نیز برنامه هرس درختان آغاز و تا پایان سال جاری انواع درختان هرس می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به تداوم اجرای عملیات بِه زراعی  فضای سبز بوستان‌ها و معابر شهری، افزود: عملیات بِه زراعی و فعالیت‌هایی از قبیل کندوکوب، پخش کود و زیرورو کردن خاک بستر باغچه‌های معابر و بوستان‌ها باهدف تنظیم بافت خاک،حذف شاخه‌های اضافی، شکسته و آفت‌زده، حذف پاجوش‌ها، ایجاد شکل ظاهر مناسب برای درختان و درختچه‌ها در حال انجام است.

بضاعتی پور کرد: ایجاد فضای مطلوب شهری موجب افزایش روحیه شهروندان شده و به ارتقای سیمای بصری شهر کمک می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =