محمد یساولی

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج از پیگیری جهت ساماندهی صنوف و مشاغل مزاحم در این منطقه خبر داد.

محمد یساولی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با تأکید بر ضرورت ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم فعال در این منطقه چهار اظهار کرد: در این خصوص گشت ویژه‌ای تشکیل‌شده و به‌زودی شاهد ساماندهی وضعیت موجود خواهیم بود.

وی در ادامه به گلایه برخی ساکنین این منطقه از تجمع سگ‌های بلا صاحب در کوچه‌ها و معابر گفت: با هماهنگی صورت گرفته با سازمان مدیریت پسماند، بناشده این سگ‌ها زنده گیری و به پناهگاه حلقه دره انتقال داده شوند.

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج بابیان اینکه تمام مشکلات ساکنین منطقه چهار احصاء شده، توضیح داد: سد معبر توسط دست‌فروشان و برخی صنوف از دیگر معضلات این منطقه است که به دنبال راهکاری برای رفع آن هستیم.

یساولی اضافه کرد: صنوف باید حقوق شهروندان به‌ویژه عابران پیاده را رعایت کنند و با گذاشتن موانع در جلوی مغازه خود تردد آن‌ها را با مشکل مواجه نکنند.

وی در ادامه با تأکید بر عدم وجود میادین میوه و تره‌بار وابسته به شهرداری در منطقه چهار توضیح داد: زمینی برای احداث این بازار در نظر گرفته‌شده و در صورت موافقت مسئولان و اخذ مجوز، امیدواریم در آینده نزدیک ساکنین این منطقه صاحب بازار میوه و تره‌بار شوند تا بتوانند میوه، سبزی و سایر اجناس موردنیاز خود را باقیمت و کیفیت مناسب تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =