فضای سبز حاشیه اتوبان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: تلاش این سازمان در وهله اول بر حفظ و نگهداری فضاهای سبز موجود و در مرتبه دوم بر گسترش و توسعه فضاهای جدید متمرکزشده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور با اشاره بازدید رئیس شورای شهر کرج از بخش‌های مختلف این سازمان، گفت: رئیس شورای شهر در ادامه از پروژه‌های این سازمان نیز بازدید کرد.

 وی ضمن تقدیر از افزایش بودجه این سازمان، گفت: توجه مدیریت شهری دوره ششم نشان می‌دهد عزمی جدی برای حفظ و گسترش فضای سبز در شهر کرج شکل‌گرفته است.

بضاعتی پور همچنین تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات این سازمان بر مبنای رسیدن به شهر پایدار، زیست پذیر و برنامه‌های محیط زیستی تنظیم‌شده است.

وی با تشریح اقدامات انجام‌گرفته در حوزه فضای سبز شهری، گفت: تلاش این سازمان در وهله اول بر حفظ و نگهداری فضاهای سبز موجود و در مرتبه دوم بر گسترش و توسعه فضاهای جدید متمرکزشده است.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بابیان اینکه مدیریت شهری هزینه‌های قابل‌توجهی را برای نگهداری و حفظ سرانه‌های فضای سبز صرف می‌کند، افزود: به‌رغم رشد جمعیت شهری شاهد افزایش سرانه فضای سبز کرج هستیم و با تلاش بی‌وقفه سبزبانان این سازمان و آغاز نهضت درختکاری و جنگل‌کاری و ادامه روند کاشت در کمربند سبز در نیمه دوم سال این روند همچنان رو به افزایش خواهد بود.

بضاعتی پور ایجاد فضای مناسب برای رفاه شهروندان از طریق احداث پارک‌های محله‌ای و موضوعی را محوریت اقدامات این سازمان در چند سال اخیر معرفی کرد و افزود: بر این اساس، برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه و گسترش فضای سبز و ارتقا سیما و منظر شهری و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان در اماکن تفریحی و گردشگری در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است؛ جواد چپردار رئیس شورای شهر کرج از پارک ۱۷ و نیم هکتاری محیط بان در ارتفاعات حصار و پارک ۲۳ هکتاری دانایی و طرح پیاده محور تپه مراد آب بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =