رودخانه کرج

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: بهبود کیفیت سیما و منظر حاشیه رودخانه کرج در دستور کار مدیریت شهری است.

پیمان بضاعتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز در خصوص طرح پاک‌سازی حاشیه رودخانه کرج، گفت: پاک‌سازی این رودخانه با کمک کارکنان خدوم این سازمان و معاونت خدمات شهری و با حضور سمن‌ها و دوستداران محیط‌زیست اجرا شد.

وی با اشاره به اهمیت احیا و اجرای پروژه گذر سبز در حاشیه رودخانه کرج، گفت: به دلیل نبودن فضای مناسب و روشنایی لازم متأسفانه این فضا به‌عنوان یک منطقه ناامن تلقی شده و استفاده مناسب از آن صورت نمی‌پذیرفت به همین منظور اجرای چنین طرح‌هایی موجب رونق گردشگری و استفاده شهروندان می‌شود.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تأکید بر اهمیت همکاری سایر دستگاه‌ها چون شرکت آب منطقه‌ای، اداره کل آب و فاضلاب و حفاظت محیط‌زیست برای  اجرای طرح بهسازی و پاک‌سازی حاشیه رودخانه کرج، گفت: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های مدیریت شهری ایجاد فضای مناسب جهت پر کردن اوقات فراغت، ایجاد سیمای بصری زیبا در سطح شهر است. 

گفتنی است؛ به منظور ساماندهی حاشیه رودخانه شهر کرج و به حداقل رساندن اثرات نامساعد زیست‌محیطی طرح پاک‌سازی این رودخانه صبح روز گذشته جمعه بیست‌وششم آذرماه توسط معاونت خدمات شهر و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج همچنین گروه‌های داوطلب اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =