رونمایی از هفته استارت آپی

مدیرکل دفتر پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: الفبای استارت آپی رفع مشکلات قدیمی یک مجموعه به روش مدرن است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدحسین موسی زاده در مراسم رونمایی از هفته استارت آپی که با همکاری مرکز آموزش علمی - کاربردی قند کرج پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به‌ضرورت مشارکت در استارت آپ ها در نسل چهارم دانشگاه‌ها، گفت: الفبای استارت آپی، رفع مشکلات قدیمی یک مجموعه به روش مدرن است. 

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها در نسل چهارم باید بعد از آموزش، پژوهش و کارآفرینی، رسیدن به بحث مسئولیت‌های اجتماعی را تعریف کنند.

مدیرکل دفتر پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: به‌عنوان‌مثال باید بررسی کرد که دانشگاه علمی کاربردی در استان البرز چه برکتی برای این استان و کلان‌شهر کرج دارد؟ آیا توانسته اخلاقیات را در ساختار دانشجویان کرجی ایجاد کند؟ آیا در بحث اقتصادی تأثیری داشته است؟

موسی زاده به نقش استارت آپ ها اشاره کرد و گفت: استارت آپ ها وظیفه مسئولیت اجتماعی دانشگاه های عملی کاربردی رادارند.

وی بابیان اینکه تعریف استارت آپ درواقع بومی بودن است، اضافه کرد: مشکلات کرج با نگاه باز باید رفع شود تمام مردم ایران باید بتوانند برای رفع مشکلات کرج فکر کرده و در استارت آپ حضور پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =