جلسه هماهنگی در فرآیند صدور پروانه های ساختمانی وپایان کار

رئیس اداره تدوین ضوابط و اجرای مقررات شهرسازی - اتوماسیون گفت: سیستمی شدن صدور پروانه‌های ساختمانی و پایان کار با حضور ادارات آب، برق، گاز و مخابرات بررسی شد.

رضا بیات در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، هدف از برگزاری جلسه‌ای با عنوان ایجاد ارتباط سیستمی و هماهنگی در فرایند صدور پروانه‌های ساختمانی و پایان کار را مکانیزه کردن استعلامات با شرکت‌های خدمات رسان و سازمان‌های برون‌سازمانی مانند ادارات آب منطقه‌ای، برق، مخابرات و شرکت گاز عنوان کرد.

وی ضمن درخواست از شرکت‌های خدمت رسان به‌منظور اعلام الزامات و شرایط خود به شهرداری گفت: در این صورت، می‌توان مهندسان دفتر فنی را الزام کرد تا این شرایط را رعایت کنند و استعلامات به‌صورت مکانیزه با سرعت بیشتری انجام شود.

رئیس اداره تدوین ضوابط اجرای مقررات شهرسازی - اتوماسیون، افزود: با تحقق این مهم ضمن سرعت بخشیدن به عملیات ساخت، موجب شکل گرفتن سالم‌سازی اداری شده و ضوابط به‌جای رابطه در این عملیات اعمال می‌شود.

بیات اضافه کرد: در این صورت تعداد انشعابات داده‌شده از سوی ادارات نامبرده با تعداد واحدهای دارای پروانه برابر خواهد بود و مالک برای ساخت طبقات بیشتر و غیرقانونی مجبور به پرداخت جریمه‌شده و شاهد کاهش تخلفات نیز خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =