پویش هر خانه یک درخت - کراپ‌شده

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: پویش هر«خانه یک درخت» به‌منظور ترویج فرهنگ درختکاری اجرا می‌شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز در خصوص اجرای پویش هر «خانه یک درخت» که برای چندمین سال متوالی در شهر کرج اجرا می‌شود، اظهار کرد: مدیریت شهری کرج در نظر دارد به‌صورت عملیاتی و کاملاً برنامه‌ریزی‌شده و با مشارکت شهروندان نسبت به اجرای این پویش اقدام کند.

وی هدف اصلی این طرح را بررسی و شناسایی راه‌های آسان جهت جلب مشارکت مردمی در راستای نهادینه کردن فرهنگ درختکاری و توسعه سرانه فضای سبز شهری و صیانت از محیط‌زیست دانست و افزود: علاوه بر اجرای این طرح در مجتمع‌های مسکونی، تمامی فضاهای مستعد شهری اعم از ادارات دولتی، خصوصی، فضاهای عمومی، مدارس و مساجد نیز مشمول این طرح می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج توضیح داد: در این پویش شهروندان می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه  ۱۰۰۰۱۱۴۷ تقاضای کاشت نهال خود را ثبت کنند و پس‌ازآن اکیپ‌های فضای سبز با مراجعه به محل مورد درخواست تمام مراحل کاشت را انجام می‌دهند.

بضاعتی پور ضمن دعوت از عموم شهروندان برای مشارکت در پویش هر خانه یک درخت، تأکید کرد: حفاظت از درختان موجود، اهمیت و ضرورت بیشتری نسبت به کاشت درخت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =