9 دی - کراپ‌شده

سرهنگ پاسدار غلام قربانی فرمانده بسیج حضرت سیدالشهدا ع شهرداری کرج به مناسبت فرا رسیدن دهه بصیرت و یوم الله ۹ دی پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز در این پیام آمده است: 

بسمه تعالی

«فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذینَ لا یُوقِنُونَ»

نهم دی ماه ۸۸ تجلی حماسه عاشورایی و میثاق معنا دار امت با مقام عظمای ولایت و نقطه سرنوشت ساز تقابل نظام سلطه و جبهه استکبار با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه بود. حماسه‌ای ماندگار و عبرت آموز که با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران شکل گرفت. حماسه‌ای که به فرموده رهبر معظم انقلاب، تجدید پیمان دوباره ملت بزرگ ایران با آرمان‌ها و ارزش های انقلاب است.

یوم الله نهم دی، آغاز ‌فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت و رهبری بود. نهم دی صحنه‌ای شکوهمند و آموزنده برای معرفی شایستگی‌ و مزیت‌های ملت دشمن‌شکن ایران اسلامی برای غلبه بر جبهه دشمن و بحران‌های فراروی مسیر بالندگی و پیش روندگی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.

آری ملتی که در نهم دی حماسه آفرید، همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد.

اینجانب ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت حماسه نهم دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر ایشان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کنیم و اعلام می‌دارم تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های نظام و انقلاب به کار خواهیم بست و در راه تحقق این اهداف از کمترین داشته خود که جان ناقابلمان است دریغ نخواهیم کرد.

*سرهنگ پاسدار غلام قربانی

*مشاور شهردار و فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =