چپردار

رئیس شورای شهر کرج به نقش مدیریت شهری در اجرای طرح واکسیناسیون کرونا اشاره کرد و گفت: تجهیز و آماده‌سازی ۱۲ سالن ورزشی و تحویل این سالن‌ها به شبکه بهداشت و درمان از برجسته‌ترین اقدامات مدیریت شهری است.

جواد چپردار در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به تجهیز و راه‌اندازی ۱۲ پایگاه تجمیعی تزریق واکسن از سوی مجموعه مدیریت شهری و قرار دادن این سالن‌ها در اختیار شبکه بهداشت، گفت: این اقدام نقش مؤثری در سرعت بخشیدن به اجرای طرح واکسیناسیون سراسری کرونا داشت.

وی با اشاره به اینکه پنج سالن از سالن‌های تحت پوشش شهرداری کرج با تجهیزات لازم و به‌صورت کامل در اختیار شبکه بهداشت درمان قرارگرفته است، گفت: سالن‌های باقی‌مانده متعلق به دیگر ارگان‌هاست که تجهیز این سالن‌ها نیز از سوی شهرداری کرج صورت گرفته است.

رئیس شورای شهر کرج بابیان اینکه مدیریت شهری از ابتدای طرح واکسیناسیون با شبکه بهداشت و درمان مشارکت داشته است، گفت: کارکنان نیز به کادر درمان در مراکز اجرای طرح واکسیناسیون کمک کرده و مجموعه مدیریت شهری تمامی امکانات لازم را به‌صورت گسترده به این موضوع اختصاص داد.

به گفته چپردار سالن «شهدای شهرداری» در چهارصد دستگاه، سالن «ناشنوایان» در بلوار انقلاب جنوبی، سالن «شهید عسگری» در بلوار اتمی، سالن «بعثت» در بلوار حدادی، سالن «شهدای گلشهر» در خیابان برزنت، سالن «شهید فخری زاده» در شیخ‌آباد، سالن «دلاوران» در اسلام‌آباد، سالن «سیدالشهدا» در جوادآباد، سالن «شهید بحیرایی» در حصارک، سالن «ایثار» در حصارک و سالن «حسینیه عاشقان» در کانون شهید سبحانی و مصلی کرج ازجمله مراکز مجهز شده برای اجرای طرح واکسیناسیون هستند.

وی همچنین اضافه کرد: از اینکه به‌عنوان خادم مردم در شورای شهر و مدیریت شهرداری توانسته‌ایم در این بحران پاندمی حاصل از بیماری منحوس کرونا در کنار مردم فهیم شهرمان در تأمین سلامت مؤثر باشیم خداوند سبحان را شاکریم و بنده به‌عنوان رئیس شورای شهر از همه همکاران مدیریت شهری در تحقق این اهتمام جهادی قدردانی می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =