آرامستان

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن استقبال از اجرای طرح یکسان سازی و مناسب سازی قبور در بهشت سکینه (س) کرج، گفت: آماده هرگونه همکاری جهت اجرای این طرح هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد علی عالیانی در بازدید از قطعه ویژه اصحاب شهدا و ایثارگران بهشت سکینه(س) کرج، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، بر حفظ شان و جایگاه شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: خانواده های شهدا و ایثارگران چشم چراغ این کشور و برای ما قابل احترام هستند چرا که این افراد و فرزندان آنها بودند که پای نظام اسلامی ایستادند و به دفاع از کیان ملت پرداختند، استقلال و عزت کنونی کشور مرهون فداکاریهای آنهاست.

وی ضمن تشکر از تدبیر و درایت سازمان مدیریت آرامستان ها در اجرای طرح یکسان سازی و مناسب سازی قبور در بهشت سکینه(س)، این طرح را بسیار مهم و حیاتی دانست و افزود: ما از اجرای طرح مذکور استقبال می کنیم و آماده هرگونه همکاری در راستای هرچه بهتر اجرا شدن آن هستیم.

احداث قطعه جدید اصحاب شهدا در بهشت سکینه(س) از ضروریات بود

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر حدود ۱۷ هزار خانواده شهید و ایثارگر که شامل پدر، مادر، همسر و فرزند می شود، تحت پوشش هستند که به طور قطع احداث قطعه جدید اصحاب شهدا در بهشت سکینه(س) نیاز استان و شهر کرج بود که خوشبختانه در حال انجام است.

عالیانی بر واحد بودن تمامی سنگهای قبور و کتیبه های موجود در قطعه اصحاب شهدا و ایثارگران بهشت سکینه(س) تاکید و عنوان کرد: قواعدی که سازمان مدیریت آرامستان ها برای دیگر قطعات در راستای اجرای طرح یکسان سازی تدوین کرده، در این قطعه نیز قابلیت اجرا دارد و ما از آن استقبال می کنیم چون باور بر این است که تمامی قبور و قطعات باید متحدالشکل باشند.

نظم و ارائه خدمات مطلوب در بهشت سکینه(س) در استان البرز شاخص است

وی یادآور شد: در احداث قطعات جدید باید ضوابط تدوین شده رعایت شود تا عبور و مرور پدران و مادران شهدا که اکثرا سالمند هستند و تردد برای آنها سخت است، به راحتی انجام گیرد.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه سخنان خود اعلام کرد: ما در سطح آرامستان های استان رصد و متوجه شدیم که نظم، مطلوبیت ارائه خدمات، نحوه برخورد با خانواده های عزادار و مشکلات دیگر در آرامستان بهشت سکینه(س) کرج نسبت به دیگر شهرهای استان وضعیت بسیار مطلوبی دارد که از مدیریت و پرسنل مجموعه تشکر و قدردانی می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =