بمناسبت دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا در یادواره شهدای ناجا به ارزش های شهادت و جایگاه والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا که به مناسبت دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، به بیان جایگاه والای شهدا و رشادت‌های این شهید والامقام پرداخت.

وی در این مراسم که با حضور خانواده‌های گران‌قدر شهدا برگزار شد، عنوان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و تکریم خانواده‌های این عزیزان موهبتی است که رحمت و نعمت را به ارمغان می‌آورد.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا در بخش دیگری گفت: نیروی انتظامی استان البرز مفتخر است به میزبانی خانواده‌های شهیدان و جانبازان عزیز و یقیناً چنین نشست‌هایی موجب رشد، تعالی و معنویت مجموعه انتظامی می‌شود تا این دلاور مردان به خدمت صادقانه و بی‌منت سراسیمه شوند.

حجت‌الاسلام ادیانی همچنین ضمن گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، افزود: سردار سلیمانی با رشادت‌های فراوان توانست به چنین جایگاه والایی دست پیدا کند.

وی بیان کرد: جایگاه والای شهید سلیمانی آن‌قدر بالا است که از آن به‌عنوان مکتب معرفی می‌شود، چراکه در آن انسان‌هایی را می‌توان با چنین ارزش‌هایی تربیت کرد.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا بابیان اینکه غیر از سردار دل‌ها کسی نمی‌تواند چنین موج نورانی را در ایران و دیگر کشور اسلامی ایجاد کند، افزود: تشییع این شهید بزرگوار نه‌تنها یوم‌الله شد بلکه مردم شهیدپرور ایران همچنان در فراغ او اشک می‌ریزند و یاد او را زنده نگاه می‌دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =