چپردار

رئیس شورای شهر کرج گفت: به مدد لایزال الهی حالا دیگر شاید در اقصی نقاط عالم احدی از دوست یا دشمن نباشد که اثر، تعلق خاطر و محبوبیت این سردار شهید را ندیده یا نشنیده باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار در سی و سومین جلسه شورای شهر کرج ضمن تسلیت ایام تعزیت و سوگواری حضرت صدیقه طاهره (س)، به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرموده اند: "من رزق یک سال کشور را در این ایام با معنویت و  از ساحت نورانی ام ابیها (س) مسئلت می‌نمایم."

چپردار  در ادامه به همزمانی این روزها با ایام سالروز شهادت سردار خوبی‌ها، سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: به مدد لایزال الهی حالا دیگر شاید در اقصی نقاط عالم احدی از دوست یا دشمن نباشد که اثر، تعلق خاطر و محبوبیت این سردار شهید را ندیده یا نشنیده باشد.

وی اضافه کرد: آنچه باید عبرت ما شود این ودیعه ماندگار و یادگار ارزشمند است که "وقتی کار برای رضای خدا باشد و تلاش نمایی که دیده نشوی، حتماً موثر و ماندگار خواهی بود" و همه عزت و ذلت‌های عالم و آدم به مشیت و اراده ذات اقدس حق است.

رئیس شورای شهر کرج اضافه کرد: این منصب‌های زود گذر، قلم‌های مقدس و نقادی‌های خالصانه اگر عامل خدمت، مودت و وحدت شود بی تردید ارزش‌های موثر خود را دارد و من همواره از آن استقبال کرده و می‌کنم.

چپردار بیان کرد: آنچه این ایام بر خودم واجب می‌دانم انجام کار، کار، کار و خدمت بی منت به مردم در سایه وحدت، مودت، همگرایی، دوستی و قرار گرفتن در مسیر نورانی با سرمشق ولایتمداری در کلانشهر کرج و استان با آبرومندانه ترین سبقه‌ها بوده و هست.

به گفته این مسئول، هر اقدام، سخن یا قلم که خارج از این محور یا گفتمان باشد، به هیچ صراطی قابلیت دفاع یا همراهی نخواهد داشت و ما همه به توصیه سردار دل‌ها سرباز ولایت و فدایی آن رهبر فرزانه و مقتدای عزیز بوده و خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =