قرآن - کراپ‌شده

به دلیل استقبال شهروندان و جامعه قرآنی شهر کرج، مهلت ثبت نام ششمین دوره مسابقات قرآنی محلات تا فردا، بیستم دی ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و تفسیر و در رده‌های سنی ۴ تا ۴۰ سال برگزار می‌شود.

رشته‌های مسابقات قرآنی برای رده سنی ۴ تا ۷ سال در حفظ ۷ سوره، ۱۵ سوره و ۲۶ سوره از جزء سی‌ام قرآن کریم و برای رده سنی ۸ تا ۱۱ سال، قرائت تقلیدی سوره حمد استاد عبدالباسط، استاد منشاوری و حفظ ۱ جزء و ۳ جزء از قرآن کریم در نظر گرفته‌شده است.

برای رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز ترتیل، قرائت تقلیدی سوره (طارق) استاد عبدالباسط، استاد منشاوری و استاد مصطفی اسماعیل و حفظ ۵ جزء و ۱۵ جزء از قرآن تعیین شده است.

همچنین رشته‌های ترتیل، قرائت آزاد، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن برای رده‌های سنی ۱۹ تا ۴۰ سال و ۴۰ سال به بالا و رشته تفسیر و مفاهیم سوره لقمان نیز برای رده سنی ۸ سال به بالا در نظر گرفته‌شده است.

در بخش ویژه این مسابقات نیز، خطابه قرآنی با رویکرد آیات جهاد و شهادت، سبک زندگی قرآنی و اخلاق اسلامی در سه رده زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۹ سال به بالا در نظر گرفته‌شده است.

گفتنی است؛ شهروندان و علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات قرآنی جهت اطلاع از نحوه و شرایط ثبت‌نام در مسابقات، دریافت فایل‌های قرائت تقلیدی، انتخاب قرعه‌ها و اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس sfe.karaj.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۳۴۴۹۴۰۰۰ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =