88

طی جلسه‌ای با حضور شهردار کرج، اعضای کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج و دیگر مسئولان مربوطه طرح تعریض بزرگراه شهید لشکری (جاده مخصوص) بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در این جلسه با بیان اهمیت اجرای این پروژه در کاهش گره‌های ترافیکی سطح شهر تاکید کرد: طرح‌های تشویقی به مالکان املاک واقع در پروژه تعریض جاده مخصوص ارائه شود.

  جواد چپردار، رییس شورای اسلامی شهر کرج نیز در این جلسه با ذکر مصادیق طرح‌های کلان و آینده نگر که در گذشته‌ها انجام شده، اجرای طرح تعریضی جاده مخصوص را مؤثر در کاهش بار ترافیک و ورودی شهر کرج دانست.

وی اظهارداشت: با تکمیل بزرگراه شمالی و اجرای طرح کمربند جنوبی، بار ترافیک سنگین این محور تا ۳۳ درصد کاهش پیدا می کند.

حمید رضا عبدالله پور سرپرست منطقه ۱۰ کرج،  ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در جلسات گذشته گفت: با بررسی‌های فنی انجام شده همچنین مشورت و مشارکت سایر حوزه‌ها و خرد جمعی خواهیم توانست بهترین گزینه‌ها و طرح‌ها را برای تعریض و زیباسازی این محدوده اجرایی کنیم.

عبداله پور در ادامه اظهار داشت: در مرحله اجرا، با بررسی وضیعت موجود و جانمایی درختان قدیمی و مذاکره و اخذ نظر مالکین، لایحه اعطای جبران غرامت به شورای اسلامی شهر کرج ارسال می‌شود و ظرف مدت زمان مشخصی طرح عملیاتی خواهد شد.

 شایان ذکر است، در این جلسه به منظور ادامه بررسی‌های فنی و کارشناسی در ارتباط با تعریض این بزرگراه، معاونت‌های فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک و شهرسازی و معماری نقطه نظرات، مسائل فنی و بررسی‌های کارشناسی شده را بیان و گزینه های قابل اجرا را معرفی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =