مصطفی سعیدی سیرایی

شهردار کرج گفت: ضرورت دارد با هم افزایی و تعامل بیشتر، از ظرفیت سایر دستگاه‌های استان برای تغییر فضای شهر در مناسبت‌های مختلف استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در سی و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهار کرد: با همکاری و برنامه ریزی اداره کل ارتباطات وامور بین الملل، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان فرهنگی شهرداری، چهره شهر در مناسبت‌های ایام فاطمیه، حماسه نهم دی ماه و سالروز شهادت سردار سلیمانی سیاهپوش شد و شاهد برگزاری برنامه‌های مختلفی در گوشه و کنار شهر بودیم.

وی ادامه داد: در این دوره از مدیریت شهری بر تغییر حال و هوای شهر در مناسبت‌های مختلف به ویژه ایام سوگواری و ولادت ائمه و معصومین تاکید زیادی می‌شود و این رویه در مناسبت‌های دی ماه به خوبی مشهود بود.

شهردار کرج با بیان اینکه علی رغم تلاش‌های صورت گرفته هنوز در این حوزه نواقصی وجود دارد، گفت: ضرورت دارد با هم افزایی و تعامل بیشتر، از ظرفیت سایر دستگاه‌های استان برای تغییر فضای شهر در مناسبت‌های مختلف استفاده شود.

 سیرائی اضافه کرد: انتظار می رود دستگاه‌هایی که دارای فضاهای تبلیغاتی مثل تابلو و بیلبورد هستند، بیش از گذشته در کنار شهرداری باشند تا فضای شهر متناسب با آنچه که باید تغییر کند.

وی افزود: امیدواریم در مناسبت‌های پیش رو مثل نیمه شعبان، عید غدیر و محرم بتوانیم با طرح‌ها و برنامه‌های مختلف، بیش از پیش حال و هوای شهر را تغییر دهیم تا شاهد رضایت بیشتر شهروندان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =