اسدیان

عضو شورا و رییس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: برخی طرح‌های بزرگ عمرانی و اجتماعی این کلانشهر به بازنگری نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد اسدیان با بیان این مطلب اظهارداشت: در بحث کاهش ترافیک کرج رفتارشناسی و جمعیت شناسی مناسبی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به ترسیم ۲ بزرگراه شمالی و جنوبی طی سال‌های گذشته در اطراف کلانشهر کرج بیان داشت: ابتدا می‌بایست بزرگراه جنوبی در اولویت احداث قرار می‌گرفت چرا که طبق مطالعه علمی این بزرگراه ۳۳ درصد ترافیک کرج را کاهش می‌داد.

اسدیان افزود: برای ساخت بزرگراه شمالی کرج در ابتدای پروژه رفتار شناسی و جمعیت شناسی درستی انجام نشد که طبق تحقیقات علمی با تکمیل این پروژه ۱۱ درصد ترافیک شهر کرج کم می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان داشت: هرچند بزرگراه شمالی در کاهش بخشی از ترافیک شهر موثر است اما به تنهایی گره از ترافیک مرکز استان البرز باز نخواهد کرد.

 وی در خصوص وضعیت بزرگراه شمالی کرج بیان داشت: در نشست‌های متعدد با استاندار البرز مقرر شد این پروژه در مدت هشت ماه تکمیل شود.

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر عملیات اجرایی آن از تیرماه سال ۱۳۹۵ در امتداد آزاد راه شهید همت آغاز شده که تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =