حمل و نقل ریلی

شهردار کرج با اشاره به نزدیک بودن پروژه خط ۲ قطار شهری کرج به ایستگاه بهره برداری و ضرورت تکمیل آن، اظهار داشت: تعیین تکلیف قراردادهای تامین ناوگان ریلی خط ۲، اولویت مدیریت شهری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در جلسه ای که در سازمان حمل و نقل ریلی به منظور رسیدگی به قراردادهای گذشته تامین ناوگان پروژه خط ۲ قطارشهری کرج، با حضور محمد اسدیان، رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات کاربردی شورای شهر، فرزین فرشاد، سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج، مهدی عطااللهی، مدیرکل حقوقی و امور پیمان های شهرداری کرج، عباس سعیدی کیا، سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج و معاونین و مدیران حقوقی و تجهیزاتی برگزار شد، گفت: رسیدگی به قراردادهایی که زمان آنها پایان یافته ولی به سرانجام نرسیده و پیشرفت اجرایی پروژه قطار شهری جزو اولویت های مدیریت شهری به شمار می‌آید.

وی با بیان این که با کار کارشناسی و بازنگری به مسیر قراردادها می‌شود روند روبه رشدی در مسیر توسعه ناوگان ریلی پیش گرفت و مانع بروز مشکلات گذشته شد، عنوان کرد: همچنین با برنامه ریزی مناسب در قرارداد تامین و نگهداری ناوگان پروژه خط ۲ می‌توان متناسب با پیشرفت پروژه قدم های خوبی  برداشت.

شهردار کرج همچنین به تاثیر راه اندازی متروی کرج در کاهش ترافیک، آلودگی هوا و صرفه جویی در زمان شهروندان اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری برای تحقق این مهم تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

محمد اسدیان، رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهرکرج نیز در این جلسه به حضور و نظارت شورای اسلامی شهر در پروژه خط ۲ به منظور همفکری و کمک بیشتر در راستای از بین بردن موانع و مشکلات و به سرانجام رساندن این پروژه اشاره و بیان کرد: امید است بتوانیم با بهره برداری از متروی کرج به مردم شریف شهر، خدمات مناسب تری را ارائه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =