هفتمین جلسه شورای ترافیک

سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج از اجرای طرح جامع ساماندهی عبور عرضی عابرین پیاده در سطح شهر کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ هفتمین جلسه شورای ترافیک شهر کرج با حضور پوریا محمدیان یزدی دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، همتی نماینده وزارت کشور، عباس میری قائم مقام شهردار کرج و مسعود محمدی رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر کرج و دیگر مسئولان مربوطه در سالن جلسات شهرداری کرج برگزار شد.

فرزین فرشاد سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج، در این جلسه که به منظور تسهیل در امر خدمات رسانی برگزار شد، گفت:جلسات شورای ترافیک شهر کرج به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی وحمل ونقل و ارائه راهکارهای لازم و اجرایی تشکیل می شود.

فرشاد با توجه به اقدامات و عزم جدی شهرداری کرج در کاهش روند ترافیک و تصادفات سطح شهر عنوان کرد: طی مطالعات کارشناسی شده اجرای طرح ساماندهی عبور عرضی عابرین پیاده در سطح شهر اجرایی خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: این طرح شامل جانمایی دقیق محل و نوع گذرگاه های عابر پیاده که بر اساس نیاز سنجی کارشناسی و بر اساس آمار تصادفات که به دلیل جانمایی نادرست گذرگاه های عابر پیاده صورت گرفته، اجرایی می شود.

سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج بیان کرد:  این مطالعات بر اساس بازدیدهای میدانی و بررسی وضعیت کلی معابر و اخذ و بررسی آمار تصادفات مرتبط با معابر همچنین تعیین نقاط حادثه خیز و برداشت وضعیت موجود معابر صورت خواهد گرفت.

این مسول اظهارداشت: همچنین در این جلسه به منظور تامین ایمنی عابرین پیاده و تامین دسترسی غرب و شرق محله دولت آباد، طی مطالعات انجام شده احداث یک تقاطع چراغدار با حذف رویکرد غرب به شرق و اصلاح هندسی تقاطع نبوت - شهید صالحی مورد تائید و تصویب قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =