محمدی

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرج با انتقاد از عدم نظارت و هماهنگی حفاری های سطح شهر، خواستار افزایش دقت و کیفیت در زمانبندی و اجرای این عملیات شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از شورای شهر کرج، مسعود محمدی در جلسه علنی روز یکشنبه بیست و ششم دی‌ماه با انتقاد از عدم نظارت و هماهنگی حفاری‌های سطح شهر، خواستار افزایش دقت و کیفیت در زمان‌بندی و اجرای این عملیات شد. 

وی همچنین گفت: هماهنگی با ادارات مرتبط در این خصوص و اعمال نظارت از سوی معاون عمران و مدیر منطقه همچنین نظارت عالیه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج می‌تواند ضمن ارتقای کیفیت و جلوگیری از خطاهای احتمالی از مسدودسازی خیابان‌های متعدد نیز ممانعت به عمل آورد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر کرج اجرای هم‌زمان حفاری در چند نقطه از یک محله بدون در نظر گرفتن مسیرهای ارتباطی و جایگزین را غیرقابل‌قبول ارزیابی کرد و یادآور شد: شهروندان از اجرای این اقدامات آسیب می‌بینند. 

محمدی از دیگر مشکلات عمرانی شهر را اجرای لکه‌گیری‌های سنتی برشمرد و اضافه کرد: انجام لکه‌گیری سنتی به‌ویژه در خیابان‌های اصلی به‌هیچ‌وجه قابل توجیه نیست.

وی با تأکید بر اینکه تمامی مدیران و مسئولان به‌ضرورت حذف روش سنتی لکه‌گیری آگاهی دارند و برای گذر از این مسئله به پول نیازی نیست، اضافه کرد: اجرای این مهم تنها نیازمند به‌کارگیری همت و بازدید مستمر مدیران از مناطق تحت نظر است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج بر ضرورت ساماندهی بر نصب پرچم‌ها روی پل‌ها و تقاطعات شهر نیز تأکید کرد و گفت: نبودن برخی از این تجهیزات از درهم‌ریختگی و آشفتگی آن‌ها بهتر است. گاه دیده می‌شود پرچم‌های روی پل‌ها و ورودی‌های شهر به‌صورت ناقص نصب‌شده و منظره نازیبایی را پیش چشم مسافران و شهروندان قرار می‌دهد.

محمدی تأکید کرد: ضروری است معاونین خدمات شهری مناطق در این زمینه با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری هماهنگ باشند و اشکالات موجود را برطرف کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =