محمد گروسی

مدیر منطقه یک شهرداری کرج گفت: محرومیت‌زدایی از منطقه کم برخوردار اسلام‌آباد و توجه به مشکلات شهروندان در این محدوده یکی از اهداف مهم منطقه است.

محمد گروسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان اولویت اصلی مدیریت شهری است، اظهار کرد: توجه به معضلات مهم در مناطق کم برخوردار در زمینه‌های مختلف زیرساختی، خدماتی و فضای سبز از برنامه‌های پیش رو منطقه است.

وی با اشاره به اینکه در محله کم برخوردار اسلام‌آباد اقدامات توسعه‌ای خوبی انجام‌شده است، افزود: از بین بردن فاصله مابین مناطق برخوردار و کم برخوردار، ایجاد فضاهای تفریحی مناسب و توسعه فضای سبز همچنین بهسازی معابر در این محله به‌صورت ویژه موردتوجه قرارگرفته است.

اجرای بیش از ۲۷۰۰ متر جدول‌گذاری

مدیر منطقه یک شهرداری کرج گفت: در پی برنامه‌ریزی‌های تنظیم‌شده در جهت ارائه خدمات به محلات کم برخوردار دو هزار و ۷۲۶ متر جدول‌گذاری در چندین خیابان محله اسلام‌آباد و سطح منطقه صورت گرفته است.

گروسی گفت: طرح اجرای پله گذاری در مناطق کم برخوردار می‌تواند نقش مهمی در ایجاد امنیت و آسایش و تردد روان برای شهروندان ایفا کند و بر همین اساس ضمن بررسی وضعیت در این مناطق حدود ۹۷۵ پله در این محله اجرایی شده است.

وی بابیان اینکه برخی از این کوچه‌ها دارای شیب تند بوده و عملاً تردد در آن‌ها بسیار مشکل است و خطراتی را برای شهروندان در پی دارد، گفت: طرح مذکور به‌سرعت آغاز و هم‌اکنون نیز در حال اجرا است.

توزیع ۲۵۰۰ تن آسفالت در معابر منطقه یک

مدیر منطقه یک شهرداری کرج در خصوص دیگر اقدامات عمرانی این منطقه که به‌منظور رفاه حال شهروندان صورت گرفته است، افزود: بهسازی و آسفالت معابر یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این منطقه است که در حال حاضر به‌طور مستمر در حال اجرا است و در این راستا دو هزار و ۵۵۰ تن آسفالت در معابر منطقه توزیع‌شده است.

گروسی با اشاره به اینکه تلاش فراوانی برای تحقق خواسته‌های شهروندان ساکن در محله اسلام‌آباد و دیگر محله‌های منطقه صورت گرفته است، افزود: تلاش می‌شود با خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و ارتقای رضایتمندی عمومی با استفاده کامل از ظرفیت‌ها و امکانات، خدمات ویژه و زیر بنائی به محلات کم برخوردار ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =