سی و هفتمین نشست کمیسیون معاونین خدمات شهری ومحیط زیست کلان شهرهای کشور

شهردار کرج گفت: معاونت خدمات شهری در صف اول مجموعه مدیریت شهری برای خدمات رسانی به شهروندان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در سی و هفتمین کمیسیون معاونین خدمات شهری و محیط زیست کلانشهرهای کشور که پیش از ظهر امروز در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: کرج که به فرمایش مقام معظم رهبری با عنوان ایران کوچک شناخته می‌شود، در حقیقت شهر همه مدعوینی است که امروز از کلانشهر های مختلف مهمان ما هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه معاونت خدمات شهری نقش به سزایی در رضایت شهروندان از مجموعه مدیریت شهری و در نگاهی کلی تر، نظام و انقلاب دارد، افزود: معاونت خدمات شهری در صف اول مجموعه مدیریت شهری برای خدمات رسانی به شهروندان قرار دارد.

وی توضیح داد: جمع آوری زباله و رفت و روب شهر یکی از حوزه‌های فعالیت معاونت خدمات شهری است که طبق قانون، یکی از سه وظیفه مهم شهرداری‌ها تلقی می‌شود.

سیرائی تاکید کرد: فعالیت سازمان‌های مختلفی از جمله سیما، منظرو فضای سبز شهری، پسماند، آتش نشانی و ساماندهی مشاغل با معاونت خدمات شهری گره خورده بنابراین اگر می‌خواهیم رضایت شهروندان در حوزه خدمات شهری را جلب کنیم، سایر حوزه‌ها هم باید خدمات با کیفیتی ارائه دهند.

وی اضافه کرد: برای افزایش رضایت شهروندان از عملکرد مجموعه مدیریت شهری باید از نگاه جزیره‌ای فاصله بگیریم و همه بخش‌های شهرداری به عنوان پیکری واحد عمل کنند.

وی ابراز کرد: علاوه براین، فعالیت‌های بخش‌های مختلف شهرداری از جمله معاونت خدمات شهری باید بر مبنای اصول علمی و دانش روز باشد تا بتوانیم به نتایج دلخواه دست یابیم.

شهردار کرج در ادامه با بیان اینکه شهرداری‌ها از جمله حوزه خدمات شهری در بسیاری موارد مورد بی مهری قرار می‌گیرند، گفت: متاسفانه در بودجه سال ۱۴۰۱، برخی از ردیف‌های مربوط به شهرداری‌ها حذف شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه چنین جلساتی زمینه بهره گیری از تخصص و تجربه سایر کلانشهرها در حوزه مدیریت شهری را فراهم می‌کند، افزود: بدون شک با بهره گیری از تجربه سایر کلانشهرها در حوزه خدمات شهری، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، توسعه فضای سبز و ... می‌توانیم در مسیر توسعه همه جانبه کلانشهر کرج گام‌ برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =