مسعود محمدی

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرج گفت: بحث عوارض و تجمیع بافت‌های فرسوده، در برخی موارد تا ۹۰ درصد شامل تخفیف خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مسعود محمدی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات محله اسلام‌آباد، اظهار کرد: باید متولی مشخصی برای پیگیری طرح ساماندهی محله اسلام‌آباد تعیین شود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی، علی‌رغم اهتمام مجموعه مدیریت شهری برای رسیدگی به مناطق کم برخوردار، امکان پیگیری منسجم برای ساماندهی وضعیت منطقه اسلام‌آباد وجود ندارد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر کرج توضیح داد: بناشده شرکت جدیدی برای ساماندهی وضعیت اسلام‌آباد تأسیس شود و این اقدام باید هرچه سریع‌تر انجام بگیرد و در این زمینه شورا حمایت لازم را انجام می‌دهد.

محمدی با اشاره به اهتمام جدی مدیریت شهری برای تعیین تکلیف وضعیت رینگ ۳۰ متری، گفت: در سال جاری بین ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان برای تکمیل این رینگ دیده‌شده و اسناد مناقصه آن در حال آماده‌سازی است.

وی اضافه کرد: مناقصه این رینگ سال آینده برگزار می‌شود و با انتخاب پیمانکار، تکمیل پروژه سرعت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر کرج با اشاره به اینکه بافت‌های فرسوده در بحث عوارضی که شورا برای سال آینده مصوب می‌کند مشمول تخفیف‌ می‌شوند، افزود: بحث عوارض و تجمیع بافت‌های فرسوده در برخی موارد تا ۹۰ درصد شامل تخفیف خواهد شد.

محمدی گفت: علاوه براین، در بازنگری طرح تفصیلی هم‌بافت‌های فرسوده به‌صورت ویژه دیده‌شده و طرح‌های تشویقی خاصی برای بهسازی آن‌ها در نظر گرفته‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =