مراسم بدرقه باشکوه دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس

از ساعات اولیه صبح امروز هزاران نفر از شهروندان شهید پرور استان البرز با پیوستن به کاروان، پیکر پاک دو شهید گمنام را بدرقه کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مراسم بدرقه کاروان پیکر پاک دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور هزاران نفر از شهروندان شهرهای استان البرز از مبدا مصلای کرج برگزار و در شهرهای محمدشهر و ماهدشت نیز تشییع شد.

در این مراسم مسئولان استانی، شهری از جمله سردار اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز، مصطفی سعیدی شهردار کرج، مدیران مناطق ۱۰ گانه و رئوسای سازمانهای تابعه و معاونان شهرداری کرج و ...، مردم همیشه در صحنه کرج، محمدشهر، ماهدشت حضور داشتند و بار دیگر با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

این مراسم حاشیه هایی داشت که در زیر میخوانید:

* برغم هوای سرد این روزهای استان البرز اما در این مراسم اقشار مختلف مردمی ائم از ورزشکاران، هنرمندان، بسیجیان، ارتش، سپاه، نیروهای مسلح، پرسنل خانواده بزرگ شهرداری کرج، کوچک و بزرگ، پیر و جوان و... حضور چشمگیری داشتند و سردی هوا مانع عدم حضور آنها نشد.

* رژه گروهان ویژه موتورسواران بسیجی شهرداری کرج در این مراسم نظر شهروندان را جلب کرد که با نظم خاصی در مراسم حاضر شدند.

* برپایی ایستگاه صلواتی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج در چند غرفه مجزای شیرکاکائو، چای و کیک نیز از دیگر حواشی این مراسم بود که میزبانی مطلوبی از مدعوین انجام داد.

* پرسنل و بسیجیان سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از شب گذشته با حضور در بهشت علی(ع) اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی کردند و طی شبانه روز گذشته در محل آرامستان حضور داشتند.

* همچنین پارکینگ در نقاط مختلف بهشت علی(ع) جهت هدایت خودروها به پارکینگ و جلوگیری از ازدحام در ورودی آرمستان نیز پیش بینی شده بود.

* از ساعات اولیه صبح امروز بیش از ۴۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد با حضور در نقاط مختلف استان البرز و میادین اصلی شهر کرج، مردم همیشه در صحنه را جهت بدرقه کاروان جابجا کردند.

* پخت بیش از ۵ هزار پرس سوپ شیر صلواتی از سوی پایگاه بسیج شهدای سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج و توزیع بین شهروندان نیز از دیگر حواشی این مراسم بود که با توجه به سردی هوا با استقبال چشمگیر مواجه شد.

* طراحی و ساخت مقبره شهدای گمنام در بهشت علی(ع) و طراحی قطعه اصحاب شهدا در جوار این مقبره نیز از مدت ها قبل توسط شهرداری کرج انجام شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =