نظارت - کراپ‌شده

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج از افزایش خودروهای ثبت تخلف سیار تا پایان سال خبر داد.

فرزین فرشاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: در حال حاضر شهرداری کرج با همکاری پلیس راهور از یک دستگاه خودرو سیار ثبت تخلف برای ثبت تخلفات پارک حاشیه‌ای نظیر پارک دوبل، توقف مطلقاً ممنوع، توقف در حریم و ... استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: این سامانه به‌صورت هوشمند پلاک خودرو متخلف را شناسایی و ثبت و برای اعمال جریمه به‌صورت مستقیم به سامانه اجرائیات پلیس کشور ارسال می‌کند.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری کرج افزود: نزدیک به ۴۰ درصد شبکه شهری در معابر شلوغ و پرتردد نظیر خیابان بهشتی، بلوار طالقانی و شریعتی به سبب پارک حاشیه‌ای نادرست اشغال‌شده و این امر باعث کندی در ترافیک شهری می‌شود، برای همین منظور شهرداری برای بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند جهت مدیریت این معضل در سال جاری و آینده اهتمام ویژه‌ای دارد.

فرشاد همچنین تأکید کرددر اواخر سال جاری این تعداد خودرو به چهار دستگاه خواهد رسید و بیش از ۵۰ کیلومتر معابر اصلی و مرکزی شهر پوشش داده خواهند شد.

وی افزود: به‌صورت روزانه هر خودرو بیش از هزار و ۵۰۰ تخلف پارک حاشیه‌ای را ثبت و اعمال قانون می‌کند که شهرداری برنامه ویژه‌ای را برای سال آینده جهت اجرایی شدن مدیریت هوشمند پارکینگ‌های حاشیه‌ای در دست اقدام و مطالعه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =