مرتضی شریف کاظمی

مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: پارک کامیونداران در زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر در منطقه دو احداث‌شده و با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است.

مرتضی شریف کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: در راستای سیاست‌های شهرداری و شورای شهر کرج مبنی بر ایجاد و توسعه فضای سبز شهری و احداث  پارک‌های محله‌ای این منطقه با جانمایی و طراحی پارک ۱۳ هزار متری بلوار کامیونداران اقدام به انجام عملیات عمرانی و زیرساختی پارک کرده است.  

وی گفت: روند اجرای عملیات عمرانی این پروژه به‌خوبی در حال اجراست و با تدابیر لحاظ شده کاشت نهال و ایجاد فضای سبز به‌صورت موازی با عملیات عمرانی این پارک در حال انجام است.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج افزود: این منطقه باهدف افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد منظر شهری سرسبز و زیبا و متنوع، تلطیف هوای شهر، توزیع خدمات رفاهی و تفریحی مناسب برای شهروندان و باهدف استقرار گام‌به‌گام توسعه‌ی پایدار شهری اقدام به احداث این‌چنین پارک‌ها در سطح منطقه کرده است.  

شریف کاظمی بابیان اینکه اعتبار پیش‌بینی‌شده برای اجرای این پارک ۷۰ میلیارد ریال است، افزود: با توجه به پیشرفت مطلوب پروژه تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن در اختیار شهروندان قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =