• ۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
  • کد خبر: 43
خدمات شهر

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از برگزاری همایش مدیریت سبز با هدف بهینه سازی مصرف مواد و انرژی، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حسن مدیرروستا با اعلام این خبر، اظهار کرد: با همکاری آموزش و پرورش و سمن ها، شیوه های مدیریت منابع انرژی به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود.
 
وی با اشاره به اهمیت مصرف بهینه انرژی، افزود:  این همایش برای انتقال مفاهیمی مانند مصرف صحیح انرژی و کمک به حفاظت از محیط زیست، تلاش می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج، گفت: کمک به حفظ منابع انرژی می تواند زیرساخت های لازم برای رشد و توسعه را فراهم کند.

به گفته مدیرروستا؛ در این همایش مدیران و فعالان فرهنگی حوزه آموزش و پرورش با فراگیری روش ها و انتقال آن به دانش آموزان، هر خانواده را عضوی از جامعه مدیریت سبز خواهند کرد.
وی ادامه داد: در واقع تحقق اهداف توسعه پایدار با جاری ساختن نگاه خردمندانه به فعالیت ها، از جمله توجه به نقش برنامه ریزی در حفاظت از محیط زیست واقعیت می یابد.

این مسئول یادآور شد: از اینرو ایجاد بسترهای مناسب جهت بهره مندی از محیط زیستِ مطلوب، این معاونت را بر آن داشت تا پایان سال جاری سه همایش برای سه گروه شاملِ؛ تسهیل گران و معلمین آموزش و پرورس، مربیان مهد کودک ها، شهروندان و علاقمندان به مسایل محیط زیستی و کارکنان ادارات و سازمان ها برگزار کند.
 
 اولین همایش مدیریت سبز با موضوع "کودک و زندگی سبز" پنجشنبه 6 دیماه سال جاری ساعت 9:30 در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =