• ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
  • کد خبر: 71715
جلسه شهردار کرج با مسئولان اداره برق استان البرز

شهردار کرج گفت: جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی زائد نقش به سزایی در خوانایی، تغییر مبلمان و نمای بصری شهر خواهد داشت.

علی کمالی زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است چون استقرار بی قائده و نانظم این سازه‌ها آرامش بصری شهروندان را به هم ریخته است.

وی ادامه داد: تا کنون شش محور آلوده که بیشترین تمرکز تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر را دارند شناسایی شده و بنا است این محورها در نیمه اول امسال به صورت کامل پاکسازی ‌شوند.

وی ابراز کرد: این شش محور آلوده شامل چهار راه هفت تیر، میدان امام حسین(ع)، میدان توحید، تقاطع ارم – دانش، میدان طالقانی و میدان جمهوری هستند که اقدامات کارشناسی لازم برای ساماندهی وضعیت آنها صورت گرفته است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، تا پایان شهریور ماه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ تابلوی تبلیغاتی زائد از سطح شهر جمع آوری خواهد شد.

این مسئول توضیح داد: از آنجایی‌که بخشی از تابلوهای تبلیغاتی زائد شهر به سایر ادارات و ارگانهاتعلق دارد، ساماندهی آنها نیازمند همکاری بین بخشی است که مکاتبات لازم در این خصوص صورت گرفته و دستگاهها فرایند جمع آوری تابلوهای خود را شروع کرده اند.

شهردار کرج با اشاره به اینکه جمع آوری سازه‌های نازیبای شهر کار یکی دو روز نیست توضیح داد: برای اینکه بتوانیم شهری با چهره زیبا داشته باشیم شهروندان باید صبور باشند تا طرح‌های این حوزه در بازه زمانی معین اجرایی شود.

کمالی زاده افزود: بدون شک جمع آوری تابلوهای زائد نقش به سزایی در خوانایی، تغییر مبلمان و نمای بصری شهر خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =