• ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
  • کد خبر: 71969
علیرضا رحیمی

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج گفت: استفاده از ایده‌های استارت‌آپی شرایط فراهم می‌کند که مدیریت شهری با کمترین هزینه، بهترین راه‌کارها برای حل مشکلات شهری را اجرایی کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در رویداد واقعیت‌های استارت‌آپی که در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، اظهار کرد: افرادی که در گروه‌های استارت آپی فعالیت دارند، اغلب افرادی تیزبین و دارای بهره هوشی بالایی هستند.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری کرج آمادگی دارد تا از ایده‌های نو و خلاقانه گروه‌های استارت‌آپی که مشکلی از مشکلات موجود کم می کند و فضای مناسبی برای توسعه همه جانبه کرج فراهم می آورد، حمایت کند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج توضیح داد: با توجه به راه اندازی خانه استارت‌آپ کرج امید است در آینده نزدیک ایده برخی از گروه‌های فعال در این خانه شکل عملی و ملموس به خود بگیرد.

این مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه لازم است گروه‌های استارت‌آپی در حوزه مسائل و مشکلات اجتماعی نیز ورود کنند، افزود: با گسترش مشکلات اجتماعی نیازمند ایده و راهکارهای نو برای مرتفع کردن این مشکلات هستیم.

رحیمی ابراز کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج دست یاری به سوی تمام صاحبان ایده دراز می‌کند تا بتواند با بهره گیری از نگاه بدیع و خلاقانه این شهروندان گامی در راستای کاهش معضلات اجتماعی شهر بردارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: جوانان کرجی نباید نسبت به معضلات شهری که در آن زندگی می‌کنند بی تفاوت باشند چون خود آنها نیز از آسیب این معضلات متضرر خواهند شد.

معاون شهردار کرج گفت: بدون شک استفاده از ایده‌های استارت آپی شرایط فراهم می‌کند که مدیریت شهری با کمترین هزینه، بهتری راهکارها برای حل مشکلات شهری را اجرایی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =