رضا بیات

در ادامه روند الکترونیکی شدن استعلام ها و فراهم شدن تسهیلات و شفاف سازی موضوعات و تسریع در امور مراجعین هرگونه مکاتبات و استعلامات اداری شهرداری کرج و شرکت های خدمات رسان استان البرز الکترونیکی می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ رضا بیات با اشاره به برگزاری جلسه ای که در این خصوص با نمایندگان شرکت های خدماتی و اداره تدوین ضوابط و مقررات شهرسازی و معاونت اجرایی سازمان فاوا برگزار شد گفت: فراهم کردن تسهیلات و شفاف سازی موضوعات و تسریع در امور مراجعین و کاهش آلودگی های زیست محیطی و بهبود وضعیت برای عموم و همکاران به منظور کاهش ترافیک هرگونه مکاتبات و استعلامات اداری شهرداری کرج و شرکت های خدمات رسان استان البرز به صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی گفت: در این روش شهروندان می توانند کلیه استعلام ها و مکاتبه های جاری شهرداری با شرکت های مخابرات استان البرز، آب و فاظلاب، آب منطقه ای البرز، توزیع نیروی برق استان، گاز استان البرز و جهاد کشاورزی استان البرز را به صورت وب سرویس انجام دهند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: از اهداف بلند مدتی که حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج پس از راه اندازی اتوماسیون سازمان ها و استعلامات برون سازمانی دنبال می کند ارتباط وب سرویس شهرداری با شرکت های یاد شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =