قرآن - کراپ‌شده

ثبت نام دومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت های مجلسی استان البرز به همت اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی اجتماعی  ورزشی شهرداری کرج، آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، دومین دوره مسابقات تلاوت های مجلسی استان البرز با هدف انتخاب برترین قاری مجلسی و مردمی استان البرز در سال جاری برای معرفی به مسابقات کشوری، جمعه شانزدهم آبان ماه جاری برگزار خواهد شد.

این مسابقات که به همت اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی اجتماعی  ورزشی شهرداری کرج برگزار می شود، ویژه برادران در دو رده سنی زیر ۱۷ سال و ۱۷ سال به بالا و خواهران ۱۷ سال به بالا است.

قاریان جهت شرکت در این مسابقه، می توانند صوت تلاوت خود را (تا ۴ دقیقه) همراه نام و نام خانوادگی و اعلام تاریخ تولد دقیق و تلفن تماس در پیام رسان «ایتا» به شماره های زیر ارسال کنند. 

آقایان ۱۷سال به بالا به شماره ۰۹۱۲۰۵۰۴۹۳۹

نوجوانان آقا زیر ۱۷ سال به شماره۰۹۱۹۸۶۳۱۷۷۴

و خواهران بالای ۱۷ سال به شماره ۰۹۳۳۶۵۵۴۱۴۸

شایان ذکر است همه شرکت کنندگان در مسابقه تلاوت های مجلسی ۹۹ فقط تا روز یکشنبه مورخ یازدهم آبان فرصت دارند، آثار خود را ارسال کنند.

لازم به توضیح است پس از داوری در مرحله اول حدود هشت نفر به مرحله حضوری و فینال مسابقات جهت اجرا و شرکت دادن در رای گیری مردمی دعوت خواهند شد. به سه نفر برتر در هر رده هدایایی ویژه تقدیم و نفر اول هر رده به مسابقات کشوری تلاوت های مجلسی معرفی می شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس دبیرخانه به شماره ۰۲۶۳۲۷۱۹۲۷۰ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =