دوربین ثبت تخلف

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: دوربین زیرگذر مهرویلا به کد ثبت تخلف معاینه فنی مجهز شده و خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به اعمال جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در کرج به صورت هوشمند، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح «کاهش آلایندگی هوا» دوربین پلاک خوان مستقر در زیرگذر آیت الله رفسنجانی «مهرویلا» نیز موفق به اخذ کد جریمه از سوی پلیس راهور شد.

وی با بیان اینکه این دوربین توسط پلیس راهور بررسی و مورد تایید قرار گرفته است، افزود: در راستای اجرای این طرح، خودروهای فاقد معاینه فنی در کرج از طریق دوربین‌های ثبت تخلف و به صورت هوشمند جریمه می‌شوند.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، دوربین ثبت تخلف خودروهای فاقد معاینه فنی زیرگذر مهرویلا نیز به شبکه ارسال جرائم ِشهرک آزمایش متصل شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه پلاک خودروهای عبوری از این مسیر از طریق این دوربین بررسی و در صورت نداشتن معاینه فنی به صورت هوشمند جریمه می‌شوند، گفت: طی بازه زمانی یک ماهه گذشته تا کنون ۳۰ هزار تخلف خودروهای فاقد معاینه فنی توسط دوربین‌های سطح شهر به ثبت رسیده است.

احمدی نژاد همچنین گفت: در حال حاضر ۱۲ دوربین در سطح شهر کرج موفق به اخذ کد جریمه از سوی پلیس راهور شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =