کتابخوانی - کراپ‌شده

مسئول امور کتابخانه های سازمان فرهنگی با اشاره به فراخوان مسابقه کتابخوانی دانایی و مانایی، گفت: راه اندازی پویش شهروندی من کتاب می خوانم گامی مهم در افزایش سرانه مطالعه کرجی‌ها خواهد بود.

اوجانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اهتمام ویژه این سازمان برای ترویج فرهنگ مطالعه، گفت: با هدف تعمیق فرهنگ کتاب و کتابخوانی و در راستای ارتقای سرانه مطالعه شهروندان، پویش «من کتاب می خوانم» در قالب مسابقه دانایی و مانایی برگزار می شود.

وی گفت: مسابقه در قالب خلاصه نویسی و یک مرور کلی و چشم انداز گسترده از محتوای کتاب مورد مطالعه است. بدین صورت که شرکت کنندگان و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه، باید پس از مطالعه کتاب برداشت خود از آن و خلاصه مضمونی از کتاب را در ۱۰ خط و در قالب فایل متنی word همراه با عکس کتاب خوانده شده، به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

مسئول امور کتابخانه های سازمان فرهنگی افزود: علاقه مندان برای ثبت نام می توانند نتیجه مطالعه خود را به آدرس ایمیل  karajfarhangi@gmail.com ارسال کنند.

گفتنی است؛ مهلت ارسال نیز آثار تا تاریخ بیست و پنجم دی ماه خواهد بود و به ۱۲ نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =